Jag har ställt in kompassen på viktminskning.

Mycket vatten har runnit under broarna som man brukar säga.
Denna sommaren innebar 5 kg plus på.
Men det har jag satt stop för nu för i går skrev jag in mig på
viktväktarna. Räknar med att äta bort dessa på 4 veckor.

Det går helt enkelt inte för sig att "bära sig åt" som jag har
gjort och "äta" upp mig igen.
Men nu är det gjort och jag lägger det bakom mig.

29 propoints får jag äta om dagen och jag kommer inte att behöva å
hungrig vad jag förstår. Det skall bli kul att se vad jag tar första veckan.

När jag pulvrar och gör min första vecka så blir det ca 1,5 minus.
Kanske kan det bli något liknande nu.
Men av erfarenhet så vet jag att jag oftast
 "släpper" när jag har gjort vecka 2
med viktväktarna.
Ha det så gott.


Kommentarer
Postat av: Nett

Bra när man kan ta itu med det på en gång. Och då är 5 kg inget, det fixar du lätt. Kram

2010-08-14 @ 16:27:53
URL: http://www.enkoppkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0