Bara tre dagar kvar

Nu är det verkligen dagen före dagen före dage före dagen operationsdag.
Klockan 7.00 skall jag vara på avdelningen. Vet ännu inte vilken tid
jag skall opereras. Hoppas givetvis jag får en tidig tid så jag slipper att
vara nervös så länge.

Nu är det nog rätt färdigt här hemma och julgran skal köpas i eftermiddag.
Lite städ och tvätt innan barnen kommer hem från skolan skall jag
hinna med är det tänkt och då går det inte an att sitta här
och softa framför datorn.
Väskan som jag skall ha med mig till sjukhuset är packad
och gördeln är nerpackad.
Skall köpa en lite flaska julmust som jag
kan dricka  när det är tillåtet. Känns som den är  viktig
att få med som ett "moraliskt stöd". Något att se fram emot.
Funderar lite på hur det kommer att bli när jag kommer
hem och skall sova i sängen första natten.
Förbrett i "tanken" vad jag kan ha att bulla upp med under
knäna. Men det löser vi när jag kommer hem.
Nu skall jag städa.


Kommentarer
Postat av: Lena

Håller tummarna att allt går bra! Kram

2010-12-17 @ 13:29:47
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0