Benvärmarna

Benvärmarna växer och jag börjar närma mig operationsdag.
Nervosisteten finns där men den är hanterbar.
Hoppas verkligen att jag mår bra den dagen.
Jag har fått en "sträckning" i ryggen som gjorde
mig obrukbar i några dagar.
Men nu känns det bättre och det är lättare att röra sig.
Tror sträckningen härstammar från förra söndagen
när vi stod så länge i kyrkan när vi sjung.
Kände redan på måndagen
att det var något konstig med ryggen och
tänkte att det är nog träningsvärk.

Nu arbetar jag bara måndag och tisdag
och sedan har jag ledigt  resten av veckan
och skall förberda julen och köpa julklappar.
Denna veckan kommer att gå fort
tror jag för det finns att göra varje dag.


Kommentarer
Postat av: Lena

Skönt att du kunde ta lite ledigt innan. Allt kommer att gå så bra, bara du lyssnar på kroppen och tar det lugnt efteråt! Kram

2010-12-12 @ 14:37:45
URL: http://zitalena.blogspot.com
Postat av: Jenny

Hej!

När gör du din operation? Jag gjorde min den 15/11 2009, och de justerade lite på min höft förra måndagen. Var ska du göra operationen? Själv gjorde jag den på KS i Sthlm. De var duktiga och blev jättebra.

En sak som de "missade" var att informera om att det är bra om man köpt en gördel redan innan op, men det kanske du redan fått veta?

Jag drömde också en massa knäppa drömmar om att jag skulle missa operationen innan, så jag antar att du är helt "normal" haha

//Jenny

2010-12-16 @ 17:49:53
URL: http://www.jennysviktigaliv.blogspot.com
Postat av: Nett

Härligt att det närmar sig :)



Du får ta och överraska mannen din och köpa färgglada underkläder sedan, så han får se nåt annat ;)



Kram

2010-12-16 @ 18:59:06
URL: http://www.enkoppkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0