Lite lagom förkyld

Det passar väll bra att bli förkyld nu! Jag skall nog bli
frisk innan operation. Hoppas att det inte blir mer än så här.
Jag har drickigt modefast i lite mer än två veckor och det
flyter på bra.
Men det sista två dagarna har jag varit sugen på allt.
Såä i går åt jag lite kinamat och lite nudlar.
Förklaringen kom på kvällen varför jag hade detta suget
eftersom det var "den lilla veckan" som var på gång.
Har sett att kroppen inte släpper i från sig kilorna och det
förklarar ju saken.
I dag så kör jag pulver på helfart igen. Kör pulver i 11 dagar till
tror jag. Påbörjar upptrappningen eftersom vi skall på julbord med
arbetet och det kan vara bra att samla på lite energi innan operationen.
Hoppas att förkylnngen ger med sig nu bara.


Kommentarer
Postat av: Nett

Helt förteligt att du blev lite sugen då.. Japp, julklapparna brukar vara klara tidigt varje år, i år kände jag det som extra viktigt då jag är nyopererad. Kram

2010-12-06 @ 15:40:22
URL: http://www.enkoppkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0