Nervositeten på topp

Vid varje andetag så känner jag hur nervös är jag är.
Svårt att styra. Orolig för att jag inte kommer att bli
opererad av någon anledning.
Tänk om dem säger nej eftersom jag har ätit pencilin?
Jag vill inte tänka så mer så nu gör jag inte det.

För att skingra tankarna så har jag virkat i hop mina mormorsrutor
till en halsduk. Det gåra garnet tog slut och jag behöver ett svart nystan
till att rama in det hela.

Det går ingen nöd på mig för jag kan ju sticka på benvärmarna.
Nu blir det väll inte ås mycket av den vara den närmsta veckan
kan jag tro.

Kokat två satser knäck har jag gjort i dag oxå och tvättat men det
gär man ju varje dag så det är ju inget nytt precis.

I går klädde vi granen så doftar så gott av gran här hemma.
Allt är i stort sett färdigt, bara lite städ mathandling så är läget under kontrpll.
Barnen går ju i skolan ett par dagar till. Det skulle behövas ett frisörbesök
för killarna. Kanske hinns det med under veckan av maken.
Hoppas att jag hunnit pigga på mig såpass att jag orkar med julafton.
Vill ju gärna kunna sitta med i vardagsrummet och titta på Kalle Ankan.

Så nu får det bloi måndag morgon tycker jag.
Vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0