Nu drömde jag igen att jag missade operationen

Detta bådar inte gott:-)
Drömde om operationen igen , kommer inte i håg exakt allt
men det handlade blan annat om att bädda rent i sängarna och
 byta dusch handukar, byta sängkläder skall man ju göra när
man duschat m ed Decutan så då det är ju  "rätt"
Värre är ju att jag itne ha koll på när ja gskall opas.
Men nu minns jag att jag i all fall blev opad
med ett regält sår över magen.
Det pratades även om att en det kanske
 behövdes göras en operation till.
Hoppas att det då syftas på bysten:-)

Det känns lite konstigt att opas på en måndag
 tycker jag eftersom jag får kolla på
fredagen när jag skall komma dit.
Tänk om läkaren hinner bli sjuk över helgen?
Så får jag ju inte tänka men,
tror att de är det som spökar i mitt huvud.

Känner mig ok när jag sitter i soffan och försöker vila så mycket
 som möjligt men med påföljd att jag får ont i ryggen så
jag måste försöka variera min sitt ställning.-)
I landsproblem kan man tycka.

Började sticka på att par benvärmare men hålmönster.
inte lätt att läsa mönster när man inte har "huvudet på skaft"
Mönstret hittade jag på Ilsefin bloggar.

Det gäller att läsa hela mönstret så förstår man
att jämna varvskall stickas 2 räta och 2 aviga.

Förstod i inte var varv 2, 4 och 6 inte stod med. Missade dessa
räta varv, men jag repade inte upp en andra gång utan kör på.
Tanken var att jag skall sticka de så långa
så det når över knät men det kanske blir under knät i stället.
Önskar mig en varvräknare i julklapp.
Kan jag få det snälla tomten?


Kommentarer
Postat av: Nett

Helt naturligt att ha sådana drömmar nu innan operationen, den största fasan man hade var ju just det att man oroade sig för att den skulle bli inställd. Ja mannen min här är en klippa. Kram

2010-12-10 @ 15:30:13
URL: http://www.enkoppkaffe.se
Postat av: Nett

Kan vara bra att säga ifrån aktiviteter, och kunna ldda upp energi inför operationen. Här ligger jag ner och datoriserar ;) Trodde inte det var möjligt. Det samtidigt som jag och sonen tittar på IDOL ;) Kram

2010-12-10 @ 21:56:33
URL: http://www.enkoppkaffe.se
Postat av: Nett

Härligt att hinna med så mycket, men det är vi kvinnor som kan ha en massa projekt samtidigt, man skulle kunna tro att vi är bläckfiskar ibland ;) Ha en fin Lördag. Kram

2010-12-11 @ 10:47:46
URL: http://www.enkoppkaffe.se
Postat av: Nett

Nog är han lycklig oxå, men han har en julklapp till från oss att få på självaste julafton :) Kram

2010-12-11 @ 13:26:48
URL: http://www.enkoppkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0