Tänk om man missar sin opertionstid!

I helgen drömde jag att jag glömt att ringa sjukhuset för att höra vilken tid som jag
skall opereras. När jag vaknade på operationsdagen så kom jag på att jag glömt detta.
Panik utbröt när jag kom detta.
Nu får vi hoppas att jag inte glömmer detta.
Tänk om operationen blir inställd av någon anledning?
Tänk om jag fortfarande är förkyld då eller att läkaren är sjuk.
Det är väll inte värre än att operationen blir framflyttad.
Det händer väll att operationer blir framflyttade men man hoppas ju
att ens egen inte blir det.

i morgon så går jag till doktorn för att kolla min onda hals och
mitt öra. Det gör inte ont i inne i själva örat utan mer på
"flärpen" som sitter på kinden liksom.
Sedan kliar det inne i örat så jag antar att
det är en svullnad som gör ont.
Nu har jag i alla fall tvättat alla mina olika
sorters gördlar som jag har om jag skulle vilja
ha någon annan när jag tvättar gördeln som jag skall
ha på mig efter operationen
Ha det så gott så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0