Det är en kamp

Just nu är det en kamp att överleva känns det som!!
Så svårt att låta bli att äta och hålla sig till
pulver när magen ropar efter "onyttigheter"

Nu tog jag en kopp kaffe och två bars. alldeles för tidigt
för det skulle jag äta halv åtta som en sista måltid innan
natten. Men jag tänkte att äter jag det nu i stället så
kanske suget lättar!
Jag skall till kören och det är ju bra om jag är
mätt då.
Känner mig lite "låg"i sinnet och vill ha minus på vågen.
Begriper inte varför det inte blir det när jag sköter mig.
Vet inte om det beror på menstider.

Hade ju tänkt att vänta tills i slutet av mars att ringa
till plastikkirurgen men med påtryckningar från omgivningen
om att snart så skall du väll ringa så blir jag lite stirrig och
vill vara "där" nu
Men så läser jag om flera på Plastikkirurgiforumet som
har haft liknande BMI men ändå blivit opade så längtar jag otroligt.
Brukar kunna stilla min frustration men i dag känns det tungt.
Hoppas att det lättar snart, både på vågen och i sinnet.

I dag BMI 28.2
Kram

Ett tillägg
När jag kom hem från kören så kändes det mycket
lättare. Jag hade att dricka på kören och har inte ätit
något mer sedan jag kome hem, bara smakat ett bett på
nybakat surdegsbröd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0