Ingen uppdatering förra veckan

Det var nog plus minus noll förra veckan, kollade inte
vågen så noga.
Denna veckan blir kanske inte så mycket bättre.
Inga promenader så långt ögat kan nå men
det blir väll bättre tider.
I dag har jag haft huvudvärk hela dagen.
Lite synd när det har varit så fint väder med sol
hela dagen. Men jag kände att huvudvärken inte
skulle må bra av den starka solen så det
blev till att vara inne och skrota i stället.
Jag märker att kroppen håller på
att forma om sig och att
magen börjar likna mer än lös
bulldeg med för lite mjöl i än
en spänd ballongmage.
Längtar till att jag skall se
en 7och en 0 på
vågen!
Kram


Kommentarer
Postat av: Nett

Jodå, de mätte och de hade sig, men några 800 ml är det inte, de hänger en bra bit ner men är helt innehållslösa, misstänker att jag lär inte få bra bröst utan inplantat. Men jag får se den 21 april av vad han säger om dem. Förstår att du längtar på de siffrorna nu.. Kram

2010-03-24 @ 19:29:45
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0