Mycket bättre i dag än i går

Dagen har varit hur bra som helst.
 Konstigt om man tänker på gårdagen när allt var
tungt.

I kväll har jag provat lite kläder från garderoben.
Några byxor som jag fått av min väninna
som har gjort samma viktresa för några år
sedan. Nu kan jag andas i alla dem byxorna och om
några minus kg till så kan jag oxå trivas i dem.
Ett par jeans har jag gått omkring i kväll för att
känna om jag trivs i dem och kan ha dem till jobbet
i morgon och det funkar alldeles utmärkt.

Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Nett

Har varit inne och läst, lycka till med de kilon som är kvar och köpstoppet. Tror nog att du redan kan ringa Sahlgrenska, för BMI är väl max 30 för att göra bukplastik har jag för mig. Kram

2010-03-10 @ 23:39:58
URL: http://www.metrobloggen.se/nett

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0