En vecka kvar till fredag

.... då jag skall till Sahlgrenska.
Vikten är i dag 70,4 kg och ett BMI 26.4.
2,4 kg kvar till BMI 25.
Sakta men säkert så går det neråt.
Funderar på att väga in mig på Viktväktarna.
Lite sugen på att lära  mig deras senaste Pro points.
Jag var där senast för 1.5 år sedan ungefär
 och tittad lite i går i det materialet. 
Det behövs ju lite nu "input" i bland för
göra viktminskningen lite mer roligare.
Jag har en målvikt på 63 kg på viktväktarna sedan
tidigare så då kan jag väga som mest 65 kg
för att slippa betala veckoavgiften. Till 65 kg är
det 5 kg att äta bort. Det låter väldigt
lite i mina öron är jag nu har gått ner 22 kg.
Kommer jag ner till 63 kg så har jag gått ner
29 kg.
Siffror är roliga att leka med när man
närmar sig målvikt.
Att närma sig normalviktig är
märkvärdigt! :-)
<3


Kommentarer
Postat av: emsut.



ser fram emot uppdateringen :)

2010-05-20 @ 07:14:03
URL: http://emsut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0