21 dagar kvar till operation

Jag börjar bli redigt nervös inför operationen. Trodde inte att jag skulle bli så nervös.
Lika nervös var jag när jag satt och väntade på att träffa kirurgen inför bedömningen.
Det känns som om hjärtat skall hoppa ur halsgroppen.

Behöver ju inte bli nervös ricktigt ännu, det är ju 21 dagar dit.
Jag tror att jag bbehöver vara sysselsatt fram till dess med diverse
saker för att fixa detta.

Jag är även orolig för att bli sjuk och få tex magsjuka som jag så sällan får i och för sig
men man vet ju aldrig.

Lite ont i halsen och lite hängig men det kan ju gå över så vidare det inte bryter ut till världen s förkylning.
Nu har jag pulvrat i en vecka och det är inte lika "roligt" längre men ack så nödvändigt så
jag är fortfarande motiverad så jag kör så det ryker.

Det är ju tur att det snart är jul
för det finns ju saker att göra här hemma.

Vi hörs.
Nu skall jag öva på körmusiken som
vi skall framföra på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0