35 dagar kvar till operation

Det verkar inte som om det blir någon operation tidigare.
Bara att se tiden an och försöka göra något bra av det. Tycker nog att jag lyckats
rätt bra med den saken.
Ni vet hur det är innan jul, man vill få gjort en massa
saker innan man kan slå sig till ro i soffan på Julaftons kväll.
Förhoppningsvis så känner jag samma ro när jag sitter i soffan ny opad.

Här städas det och dammas och tvättas fönster som aldrig förr.
Inte allt samtidigt naturligtvis men vi får gjort lite då coh då.
Så jag ligger rätt bra i tid som man säger.
Värre är det med viktminskningen. Väger mig inte men jag
ligger i ofas med matintaget. För mycket mat och lite motion.
Ni vet hur det är, man säger att jag börjar på måndag att
komma på banan igen.
Förhoppingsvis så kommer jag i väg till Viktväktarna
på torsdag och till dess så skall jag se till
att jag har kontroll på matiintaget.
Det är bara till att hålla tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0