5:e dagen

I dag är den femte dagen på ren kur med Modifast och det går väldigt bra.
Endast en matsked kladdkaka har slunkit ner. Vågen pekar snällt neråt
så det skall mog bli bra det här till slut.
Jag har köpt hem påsar så  det räcker i 18 dagar till.
Siktar på att pulvra i två veckor i alla fall och börja trappa upp
maten innan operation.
4 påsar om dagen och jag har inte varit darrig eller
haft huvudvärk. Möjligtvis lite tröttare på kvällen.

Idag var det adventsfika på arbetet men det var inget som besvärade
mig alls. När man väl har bestämt sig så är det lätt att låta bli-
Värre är när man bara skall hålla igen på maten, då 
stoppar jag minsann i mig.
Att man aldrig kan vara lagom.

Trevlig advent.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0