Att man aldrig lär sig

...av sina misstag, dvs För mycket mat och lite motion ger sig utryck på vågen med ett plus.
Inte bra. Men nu skall jag råda bot på detta för nu har jag besgtällt fler Modifast påsar
som kommer i slustet av veckan. Jag får snåla med de jag har och komplitera med
Nutrilett eller så. I dag för första gången på väldigt länge- när jag kör på ren kur så har jag
inte ätit eller stoppat en ostbit  eller liknande i munnen.
Bara det är värt sin vikt i guld. Nu får jag hålla tummarna att resten av veckan
blir lika bra som i dag.
I dag är det 28 dagar kvar till operation och 23 dagar till jag har semester.
Skall ta några dagar semester i slutet av veckan innan för hinna med
lite här hemma innan.
Hoppas verkligen att operationen blir inställd pga av sjukdom eller liknande.
Det får bara inte ske.

Jag tror nog att jag skall mäkta med två veckors pulver. Känner mig väldigt motiverad
så  här i "elfte timmen"
Ja,ja det var lite tanker från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0