I går satt jag morgonkaffet i halsen

Igår när klockan var kvart i nio så ringde telefonen. Det var en av läkarna på plastikkirurgen.
Hon hade mina papper framför sig på skrivbordet och sa att jag ser att du har gjort ett inskrivnings
samtal... Då fick jag nästan avbruta henne och sa att jag har inte stäffat sjukgymnasten ännu.
Om hon kunde ordna det under dagen så skulle jag kunna få operation på tisdag.
Hörde jag inget från henne så hade hon inte fått tag på sjukgymnasten.
Ni kan ju gissa att jag nästan gick i taket av upphetsning. Hjärtat bankade och jag blev
alldeles stirrig.
Läkaren ringde ju inte tillbaka så det blev ju inget.
Men när jag var hemma på rast så ringde jag till sköterskan och sa det att ni får inte ringa
om ni inte har fått en sjukgymnast tid till mig.  Det blir sådan urladdning att det blir bara jobbigt.
Det förstod hon. En sak va om jag fick ett återbud hos sjukgymnasten då kan jag ju ta en
"sista minuten op"
Nu skall jag ju gå till sjukgymnasten den 21 oktober och efter det så kan jag ju ta en optid när
som. Hade gärna blivit opad innan jul.
Även nu när jag skriver detta så blir jag "upprörd":-)

I går var jag på viktväktarna igen. Har inte varit där på två veckor.
Denna veckan skall jag skriva checklista ordentligt
och hoppas på underverk på vågen.
Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Nett

Annars har du din tid kvar den 20 december eller ? Kram

2010-10-07 @ 15:09:13
URL: http://www.enkoppkaffe.se
Postat av: Nett

Kan förstå det att dte är jobbigt med alla dessa tider och ändringar, på så sätt är det bäst privat för man bokar en tid på egen hand som passar en själv och då blir det den tiden. Hoppas att du får en trevlig helg. Kram

2010-10-08 @ 16:33:00
URL: http://www.enkoppkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0