Varför ringer dem inte? :-)

Det kan man fråga sig:-) Jag som slingat håret, packat väskan och dammat och plockat och städat!
Det är ju ingen fara på taket ännu men jag hade gärna tagit en återbudstid till operation snarast.

Försöker att inte tänka på det så mycket men det är ändå "spännande"
Vaknar på morgonen och tänker- Tänk om dem ringer i dag?

För varje dag som de inte ringer så hinner jag göra lite till på min "görar lista" som är skönt att hinna med innan jul.

Finns några jobbgrejjor som bör hinnas med innan med det gör inte så mycket om jag inte hinner med det heller.

Har i alla fall i tanken planerat hur jag skall palla upp med kuddar och dyligt i sängen.
Svårt att föreställa sig hur ont jag kommer att ha eller hur det kommer att kännas.
Det var ju snart 10 år sedan som jag gjorde keksarsnitt


Kommentarer
Postat av: Nett

Hoppas att de ringer snart, många säger att bukoperation är som kejsarsnitt, men vad vet jag jag har inte gjort kejsarsnitt innan. Kram

2010-10-28 @ 08:05:02
URL: http://www.enkoppkaffe.se
Postat av: Nett

Visst är det härligt.. jadu, jag bad dem oxå om återbudstid, men de ringde aldrig. Hoppas att du får det där samtalet, annars är du nära nu. Kram

2010-11-10 @ 19:25:29
URL: http://www.enkoppkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0