Det känns surt att det inte blev operation

Det hade varit en perfekt dag att opas på.
Solen sken med inslag av regn emellanåt.
Kunde haft en platt mage vid den här tiden men ack.

När jag var hemma på rast så kom jag på att jag kan
ha min nya handväska som bagage till sjukhuset.
La ner hemresekläder från sjukhuset i den och gördeln
som jag köpt.

Precis som BB väskan som man hade packad i god tid
innan beräknad förlossning:-)

Den är rätt stor min väska så jag gick tillbaka till min
gamla handväska. Behöver inte så stor väska
vanligtvis om jag inte skall till kören eller dyligt.

Några på jobbet visste ju att jag eventuellt skulle opas i dag
 och alla ömkade mig. Känns inte direkt bättre då precis.
Som ett brev på posten så har jag sprängande huvudvärk
i dag och det var väll att vänta efter den anspänningen som
var  i går.
Nu skall jag ta och lägga mig en stund för att se
om huvudvärken kan lätta lite.


Kommentarer
Postat av: Nett

Men åh så trist att det inte blev en op.. Men den kommer snart skall du se. Håller tummarna på ganska snart! Kram

2010-09-16 @ 20:18:34
URL: http://www.enkoppkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0