I dag var det lite mer fart på mig

I dag har jag rensat lite på vinden. Några påsar har jag burit i väg i alla fall.
Storkillarna var med uppe och rensade lite bland sina gamla skolpapper.
Det blev två påsar till pappersåtervinningen.
Samlat i hop lite leksaker som stått i papperpåsar och lagt det i bananlådor.
Det står en påse på vinden med kläder som skall ges bort till en som behöver
dem bättre.
Behövs göra en rensning till i min garderob. Kanske hinner jag det i kväll efter vi
varit och röstat.
Snart börjar oktobermånad och då hoppas jag att jag har fått en op tid.
Jag skulle verkligen behöva vara tillbaka till jobbet i november månad.
I alla fall i början av november för att hinna med att ha utvecklingsamtal
innan december månad.

Ja, ja det var lite tankar från mig.


Kommentarer
Postat av: Nett

Japp, jag blev mätt både armar, ben, mage, bröst. Och det var vissa rörelser som skulle göras för att mäta magmusklerna med tid. Kram

2010-09-19 @ 18:19:28
URL: http://www.enkoppkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0