Jag tycker inte om denna plågsamma väntan.

Jag blir så rastlös av att inte veta när open blir. Känner ingen företagsamhet alls.
Borde göra en massa men startar inte med något. Bara väntar på min "tur"
Att rensa ur och städa brukar hjälpa men än har jag ingen kraft till detta.
Detta är ett I Lands problem egentligen men jag kan inte låta bli att känna mig
rastlös.
Jag vet att det blir snart men.....

Jag har i alla fall varit ute och promenerat i morse samt tagit en prommis
till torget med lilla Mattias och vännen K.
Hittils har det genererat i 12646 steg.
Kanske blir det en liten prommis till lite senare.
Prommis brukar vara bra mot rastlöshet.
Kanske tittar jag upp på vinden för att "kolla på förödelsen"
och kolla läget i mina gömmer.


En regnbåge mötte jag på morgonpromenaden.


Kommentarer
Postat av: Nett

Förstår detta att du blir rastlös.. Hoppas att de ringer snart. Jadu.. Brösten ville de inte ens titta på, kanske jag skulle kunna ha fått hjälp med att lyfta upp den, men problemet hade kvarstått med att de hade varit helt innehållslösa. Det hade de inte hjälpt mig med. Erika har varit inne i bloggen min och besvarat din fråga ang tårtan. Kram

2010-09-18 @ 18:40:31
URL: http://www.enkoppkaffe.se
Postat av: Lena

Kan förstå att det är jobbigt att vänta när man inte har något datum att se fram emot. Jag hade blivit tokig.... Hoppas det blir snart! Kram

2010-09-19 @ 11:54:50
URL: http://zitalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0