Nu gnäller jag lite men.....

.....jag tycker det brinner i knutarna nu.
JAG VILL OPAS NU!!!!!
Operationskordinatorn var inte kul att prata med i måndags och verkade
inte förstå att jag verkligen ville opas. Hon fattar väll det men verkade
inte ha någon förståelse för det.
Hon sa bara att det kommer att ske inom 90 dagar!
90 dagar har ju gått för länge sedan. Jag blev ju godkänd
i maj!
Om det nu är så att det inte gäller för oss i studien så kan hon ju säga det.
Nu vill jag ju inte hoppa av studien och jag skulle ju inte vinna något på
att göra det heller.

Om jag hade varit lite "kvickare i tanken" så hade jag ju sett till att få bokat
en tid till sjukgymnasten den dagen jag var där på inskrivning.

"Min" sköterska som är med i studien hoppas jag nu
fixar så att jag får en tid snart.
Egentligen blev jag godkänd i januari men jag skulle
gå ner ca 5 kg till coh det gjorde jag ju till
majmånad.
Så nog är det "synd" om mig alltid.


Kommentarer
Postat av: Marina

Hej.

Hela inslaget av mitt framträdande finns oxå att se på svtplay.se

Kram

2010-09-17 @ 08:00:50
URL: http:// marinasviktresa.blogg.se/
Postat av: Nett

Klart att det är synd om dig ;) På tal om plastikkirurgen... Idag ringde läkaren mig och frågade: Visst var det så att du var hos mig nyligen ? Ja svarade jag.. det var ju för att ni kallade mig tidigare, ja just det sa hon. Sedan var det inget mer med det. Jag hade ju hoppas hellre på att hon hade sagt: Du får en tid för lårplastik ;) Kram

2010-09-17 @ 15:27:03
URL: http://www.enkoppkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0