Vet inte om jag skall skratta eller gråta

I dag har jag fått operationstid.
 Den 20 december skall jag opas!
Bra datum? Både och.
Jag lär ju bli upppassad i alla fall med hela familjen som är
jullediga.
Frågan är om dem vill:-)

Det blir nog jätte bra bara vi planerar julklappsinköp och dyligt så
skall nog allt vara lugnt.
Den dagen den sorgen som man brukar säga.

Det känns ju bra arbetsmässigt i alla fall
för nu hinner jag göra allt som jag trodde jag
inte skulle hinna denna terminen.

Allt gott.
Kramis


Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis! Men oj vad sent! Skulle det inte blivit snart? Men samtidigt ganska smart, för då behöver du inte vara borta så mycket från jobbet med den inbyggda julledigheten. Skönt att ha ett datum att se fram emot istället för att behöva gå och undra. Kram

2010-09-21 @ 15:59:00
URL: http://zitalena.blogspot.com
Postat av: Nett

Ahhh.. Vad kul för dig. Grattis till tiden, och du skall se att du kommer att bli uppassad ordentligt av alla :) Kram

2010-09-23 @ 19:44:17
URL: http://www.enkoppkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0