Allt går

Lite tufft med maten men det går.
När jag väl kommit in i det så är det helg
med allt vad det har att fresta med.

Tittar lite på priser på ett gym som jag kanske
börjar träna på så småningom,
Tog ram mina 0,5 kg hantlar  och gjorde några
repitioner.
Har sand manchetter till ermar och ben som
jag kan lägga till om jag vill.
Nu önskar ajg bara att jag skal få en kallelse
till plastikmottagningen för bedömning.
Tror nog att jag kan få vänta upp till tre
veckor innan jag får en kallelse.
Förväntar mig inte få någon tid innan 90 dagar,
så länge som vårdgarantin gäller.
Den som väntar på något gott väntar ju inte
för länge heter det ju. Gäller bara att ha så roligt
som möjligt under tiden.
Så som student och diverse roligheter.
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0