Jag vill ha den bruna tejpen

Jag har nu den vita tejpen och jag har läst på forum att man kan få oftare hudreaktioner
på den vita än den bruna. Tyckte mig se att det är lite mer rött på huden under ärret.
Samt så kliar det så men det kan ju oxå höra till läkningen. Man kan inte köpa brun tejp
på apoteket utan bara den vita.

Det går nog att beställa annars så måste jag åka till plastikkirurgmottagningen och köpa och
jag har liksom inte vägarna förbi där. Inte förrän den 9 maj.

Vi grillade korv till lunch i dag på altanen. Den första lunchen
ute för denna säsongen. Inte jag då förståss för jag får hålla mig
till mina påsar ett par veckor framöver.
Men i går åt jag en fetaostsallad till middag när de
andra åt pizza. Efter jobbet var vi på tippen och slängde skräp
så jag var i stort behov av mat.
Det  är så gott med en god sallad, fasst jag tycker
det år så tråkigt att tillaga.
Som sagt jag är verkligen lyriskt över
att jag fått tid för bedömning så snabbt.

I går var jag inne på nätet och läste om bröststudien
och där står det att de bara erbjuder de patienter som är
godkända för op möjligheten att delta.
Därför tror jag att jag får op. Läkaren har väll sett mina bilder
och tagit del av mina mått.
Ett normal stort bröst är på ca 400 ml och då
har jag det dubbla. Det borde ju vara godkänt?
Brösten vägen nästan 1kg styck!
Det är rätt mycket det!
Ha det så gott.


Kommentarer
Postat av: Nett

Den bruna tejpen går att beställa på apoteket, tror den kostar runt 120 kr för 12 rullar, så köp hem en sådan. På Sahlgrenska säger de 6 månader mellan operationerna. Kan säga att mina magmuskler nu efter operationen och med träningen känns stenhårt lär säkert få magrutor ;) haha Kram

2011-04-09 @ 19:39:28
URL: http://www.enkoppkaffe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0