Nu kunde jag inte vänta längre

I natt när jag inte kunde sova så gick jag upp och skrev färdigt remissen till
Plastikkirurgimottagningen på Sahlgrenska.
Nu känner jag att jag inte står ut men mina byst. När jag ligger på rygg så känner
jag att jag inte kan andas för de trycker på. Testade att ligga på mage att sova
men det är min mage inte helt läkt för att göra ännu samt att brösten kläms.

Jag har ännu inte kommit ner i BMI 27 som nog är max vad de vill man skall väga
men vi får se vad dem säger på plastiken, ligger på  BMI 28.1 Kanske förstår dem
 min panik när de läser
remissen och jag kan få komma dít i alla fall.

I helgen har vi haft kalas så då har jag ätit mat men nu så är det pulver som gäller
denna veckan. Det är lite mycket nu omkring oss och vi är upptagna med så många
saker att vi har svårt att hinna med.

Men det gäller att kämpa emot framför allt sötsugen.
Nu skall jag gå tillbaka till jobbet, har bara varit hemma på rast.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, de kan ju inte annat än säga nej och att du måste vänta så varför inte skicka den på en gång! Bra där!!! Hoppas de fixar det åt dig fort-fort!



kramen

2011-04-05 @ 19:54:42
URL: http://jennysviktigaliv.blogspot.com
Postat av: Jenny

Neeeej, vad trist att inlägget försvann !!!

Ja du... nu får man veta HUR det är att vara tonårsförälder...tyckte väl det var "för enkelt" med äldsta dottern...



kram

2011-04-05 @ 23:03:05
URL: http://jennysviktigaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0