Tejp så att jag kan sälja

Nu har jag tejp så att jag kan sälja känns det som.
Men det det går väll åt så småningom.
Hoppas att det blir det bröst op snart.
Det är ingen ide att spekulera när det blir
utan bara hoppas att det blir snart.

Ser verkligen framemot det och kan
förestäla mig hur det känns efteråt.
Även känslan när man provar kläder.

Jag har hävt mitt köpstopp i dag.
I två veckor höll det sig tror jag.
Det Blev en tröja från Lindex.


Hoppas att tejpen inte torkar innan den
hinner ta slut.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Går den inte åt kanske du kan få praoa som "Materialare" i ngt fotbollslag - de brukar ha en förkärlek till tejp haha

Nej den går säkert åt ska du se! Själv tejpar jag med vit kirurgtejp just nu och den funkar bra. Ska ju fortsätta tejpa den lilla korrektionen av ärret tills den 6/6, då det gått 6 månader.

kram kram

2011-04-18 @ 23:44:17
URL: http://jennysviktigaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0