Dagen innan dagen Bukplastiken

Många känslor rusar i kroppen i dag.
Som många andra så har jag dragit på mig
julkilon som ännu inte har försvunnit och som verkar sitta som klister.
Vågen var inte snäll mot mig i morse och det trots att jag faktiskst bara
dricker pulver och har gjort det ett tag.
 Inte fullt ut varje dag men i stort i alla fall.
Ett problem är väll att jag inte har promenerat den sista tiden.
Nu till nästa hemska känsla är att läkaren ser att det finns lite extra
som inte "behövt" vara där. Panikänslor.

Nu kan ju ett under ske under dagen då det lossnar men om
det inte gör det så är det pinsamt!!
 Begriper inte att det lossnat!!!!!

Kan beror på att jag skall ha "det lilla roliga" inom en vecka,
Varför skall dessa extra kilon sitta på mig nu????

Snälla, snälla håll era tummar och hjälp mig tro att
läkaren inte bryr sig om det extra kilorna.

Försökte lära mig i hur man mobilbloggar i går
och det var inte lätt att läsa instruktionerna som
de krånglat till lite väl mycet.
Men i dag fick jag till en bild med
mobilen i alla fall.

Jag kanske återkommer under dagen
med lite mer tankar,
Ha det så bra.




Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, jag håller tummarna på att det verkligen blir av imorgon!

Hör av sig så fort du kan så jag vet hur det gått osv... =)



Kram!

2011-01-18 @ 16:58:07
URL: http://tjockblirsmal.blogspot.com
Postat av: Anonym

lycka till, hoppas det går vägen och går bra!

2011-01-18 @ 17:33:41
Postat av: Jenny

Det kommer att gå bra!!! Jag kände likadant, att jag gått upp lite och att jag inte skulle vara "värd" operationen, men det var inga problem, de vägde mig inte ens!?! Bara man fått den beviljad så verkar de inte bry sig.



Lycka till nu och kram kram!!!

2011-01-18 @ 22:44:32
URL: http://jennysviktigaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0