Navelcheck

Vår yngsta kille hade feber i går och låg mest på soffan.
I natt hade han det jobbigt pga feber. Så det var maken som
fick springa med spyspann.
Det var länge sedan det var vaknätter här hemma.
Jag kunde liksom inte göra så mycket när
man inte kan röra sig. Försöker hålla mig lite
på avstånd så att jag inte blir sjuk.
Men jag brukar klara mig när han är sjuk

Men jag låg ju vaken och kunde inte somna när
jag min man var hos sonen och försökte få
honom att må bättre.
Då låg jag och funderarde på min
navel och inbillade mig att jag säkert
skulle få infektion i den. Men jag somnade
till slut men vaknade vid 6 och gick ner i köcket
och lyfte på förbandet och det såg fint ut.
Så då kunde jag sova gott ett par timmar till.
Vaknade kl 10.00
Då tog jag bort förbandet och tvättade lite
kring naveln.
Jag bad maken att ta ett kort på naveln
för att jag skulle kunna få se hur den såg ut.
Den såg jättefin ut och utan anmärkning.
Åter till soffan!!
Sjuklingen och jag har sett på Toy Story 3
Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Visst kan man få knäppa tankar ibland och det var bra att du fick se, svart på vitt, att den var fin ju! :)

Jag har försökt ligga still idag, även om jag inte lyckats till 100%...men känns ganska ok nu i af. Så vi får hoppas att det fortsätter så här!



kramen

2011-01-30 @ 19:05:39
URL: http://jennysviktigaliv.blogspot.com
Postat av: Jenny

Det tog ett tag innan jag orkade ge mig ut någonstans. Jag operereades ju 15/11 så det var dock bättre "väglag" då snön kom först till jul det året.

Jag förstår att du inte törs gå ut själv, vad hemskt om du skulle slå på ändan! HU! nej, stanna inne du!

(hur tråkigt det än är)

kramen

2011-01-30 @ 20:52:26
URL: http://jennysviktigaliv.blogspot.com
Postat av: Jenny

Det tog ett tag innan jag orkade ge mig ut någonstans. Jag operereades ju 15/11 så det var dock bättre "väglag" då snön kom först till jul det året.

Jag förstår att du inte törs gå ut själv, vad hemskt om du skulle slå på ändan! HU! nej, stanna inne du!

(hur tråkigt det än är)

kramen

2011-01-30 @ 20:53:10
URL: http://jennysviktigaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0