Nu är det bara 12 dagar kvar tills operation

Jag börjar verkligen längta. 
Det känns bätttre nu än när jag väntade
 förra gången när operationen
blev inställd. Det finns inga garantier till att den inte blir det nu
heller men jag håller tummarna.

Det som känns konstigt är att jag skulle varit
opad nu och snart börjat jobba.
Medans jag nu har varit sjuk och ledig och skall
bara jobba en vecka  sedan blir det operation,
Hoppas vid Gud att jag inte blir sjuk under den
veckan som jag jobbar. Jag har två dagar ledigt innan op
och tillsammans med helgen så blir det 4 dagar
så jag hoppas att jag är frisk då och
inte blir smittad på jobbet.

Jul och nyår gick ju bra men det kändes lite jobbigt
att operationen inte var gjord. Jag hade ju fått mycket
hjälp här hemma då av familjen. Det får ju lösa sig ändå nu.
 Mannen arbetar 10 minuter hemmifrån så 
han kan ju komma hem fort om det skulle vara något.

I dag skiner solen och det känns underbrart.
Har hunnit vara i garnaffärn på för middagen
och handlat på mig lite mer garn inför mina projekt.

Vi har övertagit sonens kamera så jag sitter och
pillar med kort och försöker lära mig kameran,
Så jag kommer inte att vara sysslolös under sjukskrivningen.


 


Kommentarer
Postat av: Nett

Ahh, vad bra att det närmar sig, och det borde inte bli inställt en andra gång vore världens otur i sådana fall. Hoppas verkligen inte att jag bli sjuk nu, skall ju jobba imorrn natt. Kram

2011-01-07 @ 22:59:07
URL: http://www.enkoppkaffe.se
Postat av: Jenny

Ja, nu närmar det sig! Vore ju, precis som Nett skriver,en fruktansvärd otur om du skulle råka ut för ännu en uppskjutning



Håller tummarna!

2011-01-10 @ 19:06:02
URL: http://jennysviktigaliv.blogspot.com
Postat av: Nettan

Jag hittade dig hos Nett.

Vill få kontakt med personer som gjort eller som ska göra GBP operationen.

Jag gjorde min i maj 2010.

Och det har gått VÄLDIGT bra.

Hoppas det går bra för dig.

Lycka till // Nettan

Postat av: Mamma Mia

Hejsan

Nu är det ju så att jag skall göra en bukoperation. Jag har inte gjort någon GPS. Du kanske läser Lenas blogg - Mot min smala lycka. Lena är oxå ralativt nyopad. Det måste kännas skönt att din operation har gått bra och att du känner dig nöjd.

Hälsningar Mamma Mia

2011-01-15 @ 23:43:27
Postat av: Sari Hakala

Hej Mia!



Jag följer dej och håller tummarna att allt går bra nu!!



Massa styrkekramar från gamla grannen Sari :-)

2011-01-16 @ 14:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0