Tre dagar kvar

Nu drar det i hop sig, igen.
Men denna gången hoppas jag att det inte blir inställt.
Just nu känner jag ingenting.
Det känns fruktansvärt overkligt för jag
tror inte att det är sant att jag skall opereras.
På ett sett är det rätt bra för jag känner
ingen nervositet just nu.
Tänk om jag blir sjuk så att
operationen blir inställd bara för det?
Det har gått magsjuka på arbetet. Vi har
inte haft det på vår avdelning med
avdelningarna på var sin sida
om oss.
Nu pratar vi inte om det mer!
Jag är ledig måndag och tisdag och
då skall jag bara "vara" och greja lite
här hemma. Tisdag skall jag till
ett återbesök på handkirurgen.
Gjorde en karpaltunnelklyvning
för 14 månader sedan.
En lite tur till en sybehörsaffär
hinner jag nog med oxå.



I går köpte jag två halsband på Lindex och jag
skulle vilja byta ut ett svart sammetsband
på det ena till ett vitt.
Jag vill ju ha lite och pyssla med när jag är
sjukskriven.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja du... nu är du snart där!!! Spännande!

Äsch, inte blir du sjuk och inte blir det inställt igen - det är så du måste tänka! (men jag förstår nervositeten över det faktum att du KAN bli sjuk, för jag kände likadant nu sist inför min fix-operation)



Smart att ha lite "pyssel" hemma!



kram

2011-01-17 @ 23:04:43
URL: http://jennysviktigaliv.blogspot.com
Postat av: Lena

I morgon smäller det! Hoppas det inte blir inställt! Kram

2011-01-18 @ 07:05:56
URL: http://zitalena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0