Ingen båtbensfraktur

Det var ju bra i sig. Men jag har ju ont fortfarande och det beror på att
min tumbas fick ytterligare belastning på ett redan "skadat" område.

Gipset är borta och nu skall jag använda mitt handskydd.
 
Det värker lika mycket som tidigare men nu kan jag röra handen mer
vilket påkallar mer smärta. Sjukskriven i två veckor till.
Ingen nytt återbesök är inplanerat.
Om det inte är bättre så får jag gå tillbaka.

Jag har i alla fall fått tid för röntgen inför ett ställningstagande
för senplastik. Jag fick en tid som fanns lite"över".
Dem tar inte in "Klass 3" under sommaren pga färre
personal men eftersom det fanns tider över så fick
jag den.
Känner mig fruktansvärt ledsen över situationen och det
är så många saker som måste falla på plats.
Jag skall ju göra en karpaltunnelklyvning på höger hand och
då måste vänster tumme och hand vara
så bra att jag klarar mig med vänster.

Nu orkar min högra hand inte skriva mer.



En bild från röntgen.
Jag kunde inte vända den rätt
av någon anledning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0