Jag har gjort en vurpa.

Eller dansat i golvet eller vad man nu kan kallar det.
Rättare sagt hjulen på stolen rullade
i väg när jag skulle sätta mig och jag tog enot
mig med min vänstra hand i full kraft.

Kände mig som en skalbagge som hamnat på rygg. 
Jag fick åka till Mölndals akuten.
På sju timmar kan man lösa många korsord.
Även för mig som är ovan:-) med det.
Misstänkt båtbensfraktur.Gipsad och tillbaka
om två veckor med ny röntgen.
Gipset är rött och kommer att matcha min
sommarklänning.Alltid något.

Jag har ännu inte förstått vad det innebär.
Lite omtumlad känsla.
Tänk att det kunde gå så här tokigt av att
ramla av stolen?
Detta har jag inte tid med
Skall försöka att inte trösta mig med fel saker.
Maten skall skötas ändå.
Det var allt för i dag



Kommentarer
Postat av: Lena

Stackare, det som är så jobbigt att vara gipsad på sommaren. Inte bara för att man inte kan bada (vilket du inte gillar) utan för att det blir så j-a varmt! Hoppas röntgen blir bra om 2 veckor! Kram

2011-07-07 @ 06:56:18
URL: http://zitalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0