Det går framåt

Inte på vågen än men det kommer väll.
Skall hämta påsarna på posten i dag.Hittar
lite gömda påsar på jobbet och i väskorna så
jag har klarat mig rätt bra på dem, bara handlat några bars.

Jag har fått en cortisonspruta i tummen i dag och det gjorde ont
efteråt. Remiss till röntgen skickas och remiss till karpaltunnelklyvning.

Utifrån vad som visas på röntgen så bedöms det om det behövs
en senplastik på tummen.
Jag får börja tänka på att ställa in mig på operation av tumme.

Nu känner jag mig dock taggad till att klara av pulvringen.
Vill ju kunna få göra bröst op oxå.
Köpte en klänning och kjol i dag. Köpte en klänning i går oxå och
två tunikor som jag skall lämna tillbaka.
 Jag vill känna mig bekväm med käderna i sommar och
det gör jag med klänning. Kjolen passar bra till mina vita blusar/tunikor
som jag redan har.

Det är lite svårt med kjolar som sitter åt i midjan men denna
hade resår.
Det var allt för i dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0