Smått frånvarande

Lite frånvarande här för närvarande men det beror på att jag har för mycket
att göra nu under maj och juni månad.

Lugnat ner mig på shopping fronten.
Just nu kör jag  GI på matfronten coh det fungerar rätt hyfsatt.
Gillar stekt vitkå i stället för pasta och potatis.
Men äter lite mussli emellanåt och ibland grovt bröd
till frukost.
Har inte vägt mig på ett tag tänker inte göradet heller.
Ryggen har ju spökat ett tag och jag har ätit värktabletter.
Men nu har det tillkommit karpaltunnelsyndrom på min
hägra hand som jag itne har opat.
Det verker i hela armen så nu har jag bytt typ av värktablett.
Inte helt lätt att vara sjukskriven så här innan semester när
kollegan går i pension och min andra kollega är
långtidssjuk, Det blir till att bita i hop och se glad ut.
Men det går bra när man har gett sig sjutton på det.
Vill inte vara sjukskriven innan jag får operation för då
måste jag ju vara hemma.
Ingen stavgång och ingen start på gym, bara promenader.
Men det duger gott åt mig:-)
Kramis


Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch vad trist med värk... ja, jag har ju också så himla ont och tar citodon just nu... väntar i af på magnetröntgen, så jag hoppas vi får svar snart på vad som är fel med ryggen.



krameli

2011-06-15 @ 00:52:14
URL: http://jennysviktigaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0