Det har varit kalas

I helgen hade vi ett litet kalas på lördagen.
På lördag skall vi ha kalas igen och fira
maken och min födelsedag.
Jag pulvrar  på heltid men äter ytterst lite till
helgen. Det hade get bättre resultat om jag
bara pulvrat men det är så svårt.

Det är en viljans kamp att sätta sig över.
Jag är ju sådan att jag väger mig morgon och kväll
för att ha koll. När jag sköter mig är det ju kul att
väga sig, annars inte.
Torsdagar är min vägdag vanligtvis, har inte vägt mig
efter helgen ännu men gör nog det i morgon bitti.
  Målet är att nå under 75 kg och det gör jag inte nu
men inte långt där i från.
Skall ner till 73 och sedan 70 och ner
till 68.
I juni förra året vägde jag 69.9 innan semestern.
Dit vill jag nå snarast:-)
När jag sköter pulvringen så kan jag ju
uppskatta viktnedgången när jag väger mig
varje dag och det är peppande för då
blir det så tydligt att jag kan nå den viktminskning
som jag vill.
Det gäller bara att inte tappa kontrollen.
Kramis


Kommentarer
Postat av: Nett

Så sanmt.. det gäller att inte tappa kontrollen den som är lättast att tappa. Aha.. knapp carlsson har inte vi, men jag skall hålla utkik efter sådant att köpa hem. Kram

2011-03-30 @ 08:14:51
URL: http://www.enkoppkaffe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0