Ha galen

Jag har kommit in i ett köpstimm. Köper toppar och koftor som aldrig förr.
Fyra "underklänningar" har det blivit på några veckor.
I går blev det en kofta till.




Den är lite längre bak och det är ju bra när man vill dölja rumpan
och kortare fram för nu vill man ju visa magen:-)
Inte riktigt så är det ju men den var lite kul och passar
färgskaligt med min andra kläder i garderoben.

Just nu är jag inne på min fjärde dag med pulver
och det går förvånansvärt bra och vågen pekar neråt.
Känns skönt att jag har kommit i gång igen för
det satte sig några extra kilon efter operationen.

Nu har jag ett annat mål i sikte med denna
viktminskningen. Men det berättar jag mer
om en annan dag.


Kommentarer
Postat av: ullis

himla snyggt! läcker koftan var med dragkedjan sådär!

2011-03-24 @ 19:25:38
Postat av: kaffehörnan

snyggt

2011-04-13 @ 00:50:42
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0