En vecka kvar till bedömning

Det är lattjolajban.
En vecka kvar att våndas inför beskedet.
Det är väll inte så farligt för jag är rätt säker
på att jag får operation. Hoppas bara att dem
godkänner min vikt som varken är BMI 25 eller 27.
Jag längtar ännu mer att få mindre byst än plattare
magen om man nu kan gradera det.

Magen mår bra för övrigt och det var 16 veckor
sedan jag opade mig.
Nu har jag bara trosgördel om dagarna och inget på
natten. Ligger lite halvt om halvt på magen i bland när jag
skall somna.
Midjan har blivit smalare men det är fortfarande
svullet över ärret. Inte så mycket över sidorna
utan mer i mitten av magen.
Jag har pulvrat den mesta tiden den sista månaden
men även ätit. Denna vecka skall jag försöka pulvra fullt
ut men det är svårt när det serveras smörgås
till mellis på eftermiddagen.

Under påskehelgen har jag varit ute och gått varje dag,
i bland två promenader och även cyklat med familojen.
Promenerat med stavarna har jag oxå gjortt.
Vilket medförde mer värk i min högra tumbas.
Ramiss till handkirurgenhar jag skickat i
fredags. Vill gärna röntaga tummen för att se
hur mycket artros jag har i den.
Det var allt för i dag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0