Hoppades på ett roligare besked

Den bistra sanningen är den att jag väger för mycket fortfarande.
Jag måste väga 67 kg om jag skall få beviljad bröst operation och
att bröstvolymmåttet uppfyller kraven osv.

Lite depp i dag och så får jag "ta tag i detta" igen.
Nu har jag inte vägt mig på ett par veckor och
vill inte göra det nu heller. Gissar att jag ligger mellan
73 och 75 kg.
Ligger jag på 73 kg så är det bara 6 kg som jag skall
gå ner och det är en klädstorlek.

Det kan ju vara lite spännande att itne väga sig
på ett tag för att sedan kolla vikten.

Jag har varit och hämtat mer Modifast på posten i dag
och jag har inte bestämt om jag skall pulvra eller
börja med mat?

Eftersom det är lite depp så skulle jag kanske ta pulver
en vecka till?
Nu skall jag gå och handla lite mat och sedan gå till
tandläkaren!
**Jag hör av mig igen**


Kommentarer
Postat av: Nett

Men innebär dte att dyu har ett ja om du väger mindre eller måste du söka igen ? Kram

2011-05-13 @ 10:00:00
URL: http://www.enkoppkaffe.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0