Jag har varit social

Det kändes inte rätta att låta bli och fäjla med till resturangen
 och äta lunch. Det finns ju så mycke tatt välja på
vid en bufe men jag tog vara friterade räker, lite friterad kyckling
och vårrullar och sötsursås. Smakade lite på någon gryta
bara men jag höll mig till friterade räkor för det tycker jag bäst om.
Lite glass till kafet och en bulle till fikat på eftermiddagen.

I går åt jag smörgpstårta påkonfirmationen och god
dajmglass. på kvällen åt jag en omelett med
tacos köttfärs och tomat.
Nu har jag fyllt på "förådet" och jag återgår till
att dricka Modifast.
Jag kommer itne att ställa mig på vågen föränn
på torsdag om jag kan låta bli eftersom
det nog kommer att synas på vågen att jag
ätit mat. Kroppen behöver några dagar till att rätta till
sig efter mathlegen.


Kommentarer
Postat av: Nett

En massa god mat :)



Dett amed jourdagis osv, det har funnits även för mig. Men det är inte överallt det finns. En del stänger ner för gott. Det var det artikeln talade om. Kram

2011-06-13 @ 19:09:24
URL: http://www.enkoppkaffe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0