På måndag

På måndag skall jag till plastikklinikmottagningen på Sahlgrenska.
Undrar om jag blir godkänd för op? Det har varit lite mycket den
sista tiden så jag har knappt hunnit och tänka på besöket.
Lika bra har varit det för jag kan ändå inte påverka läkarens besked
om jag är godkänd för op eller inte.

Jag har skött mina promenader ricktigt bra den sista tiden.
Särskilt på helgerna har det blivit flera promenader men även på
veckorna.
Men jag har fått ett"bakslag" och det är att jag har fått ont
i min högra tumbas som jag har atros i. Vilket ledde till
att jag inte använt stavarna på ett tag.
Har även varit hos läkaren i dag och fått
starkare värk tabletter eftersom jag har så ont
i ryggen.
Det har väll blivit atros där också.
Nu håller jag åändå tummarna denna heglegn att
besöket på mådag blir ett bra besök,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0