Det blev inte som jag tänkt mig.

Jag trodde jag skulle vara ute och gå varenda dag under min sjukskrivning.
Karpaltunnelklyvningen gick bra och handen läker, det är tre veckor sedan jag
opade mig.
Efter några dagar fick jag en fruktansvärt hosta och så tappade
jag rösten. Fick pencelin men det har inte gett med sig riktigt än.

Ja, jag nog om detta.

Jag har inte vägt mig på ett bra tag, inte sedan jag var hos läkaren
och tog lite prover och det är nog snart 8 veckor sedan.

Jag har provat lite LCHF recept och gjort pankakor på
mandelmjöl och bakat frökex mm.
Men nu kör jag pulver igen och det går bra.
Det har hänt lite på vågen, det känner jag på kläderna
men eftersom jag inte väger mig så vet jag inte hur mycket.
Längtar till att jag kommer ner till BMI 25 så jag kan få träffa
läkaren igen för bedömning till bröstreducering.

Man kan ju fråga sig varför man slarvar när man
har ett så tydligt mål i sikte????

Nu skall jag skaka mig en frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0