Julgranen är klädd

Det kanske är lite tidigt att bjuda in julen nu redan
men den blir mindre stressande och jag kan ägna
tid åt att handla julklappar för det har jag inte gjort
ännu. Som sagt remissen till obesitasmottagningen
är inte skickad ännu. Fick två samtal i går på telefonen
med anonymt nummer och jag tror det var sköterkskan
från vc men vi hade Lucia firande på jobbet så det gick
inte att svara. Men vad gör det egentligen att det drar ut
på tiden? Inte så mycket egentligen men man blir uppstressad
och otålig, det ligger väll i människans natur antar jag att
reagera så.

Kommentarer
Postat av: Mulligamulle

Nu har jag fått igång en blogg jag också. Har du tips på andra GBP bloggare du följer?

Svar: Jag har inte koll riktigt på andra bloggare som ligger i fas med mig men jag har några. Meddelar det till dig vid ett senare tillfälle:-)
MinMulligaSida

2013-12-15 @ 22:57:10
URL: http://mulligamulle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0