REA

Inga rea så långt ögat når. Läste någonstans om en
tjej som var opad och som hade 10 kg kvar till målvikt
och som längtade efter mellandagsrean. det har aldrig
hänt att jag har gjort ett fynd bland kläderna i storlek 38.
Mina storlekar i 46 har adrig varit fynd i den bemärkelsen
att man känner sig lycklig för man gjort ett kap.
 
Visst har jag handlat på Lindex på rea i storlek 46 och
varit glad för det. Men tänk att få gå och hitta ett
OddMolly plagg i storlek 2 och vara som
 "alla andra". Men den tiden kommer kanske
nästa år vid denna tiden. Äger inget OddMolly
för jag tycker de kläderna är för dyra så jag försöker att
sy kläder som jag gillar och pynta utifrån hur jag vill att
dem skall se ut. Vet ni vad jag önskar mig mest
mer just nu? En brodyrsymaskin  men den
kostar mer än vad vi har råd med just nu.
Men önska kan man ju!
 

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0