Spinal stenos

Samtidigt som jag tampas med mina extra kilo så
försöker jag att förstå att jag har en förträngning i ländryggen
som är operattiv men läkaren vill vänta och se om det blir
bättre med en ny typ av medicin som man tar om man har
nervsmärta elle neurosmärta som man också benämner det.
Jag försöker läsa mig till på nätet om neurosmärta och vad det är.
 
Det finns två typer, kan inte förklara skillnaden riktigt men det känns
som medecinen jag äter hjälper och jag kan röra mig lättare.
Lite biverkningar med yrsel mm men jag hoppas att det föärsvinner
snart. Om jag blir smrtfri kanske jag slipper steloperation nu och
kan skjuta det på framtiden.
När jag blir fri från mina knölar på hälsenerna så kan jag kanske
börja promenera igen. Nästa vecka skall jag får andra sprutan i
hälarna och det känns bättre faktiskt och den exentriska träningen
i trappan verkar ju ge resultat.
Jag är en ändå stor värkande mamma i mina bästa åt!!!
Men Tacksam att jag har fått rätt medicinering,
Här kan man läsa mer om nervsmärta:
http://www.internetmedicin.se/dyn_main.asp?page=1607
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0