Informationsträff

 
 
Det hölll på att gå riktigt illa i går. Jag somnade på bussen och missade att gå av i Nordstan. Vaknade med ett ryck och chauffören skrattade åt mig men jag gick av i Svingeln så kom Åttans spårvagn så jag hann i tid ändå. Eftersom det är många som kallas till informationen så blir det kö vid kassan.
Där träffade jag en fd kollega och som jag har lite kontakt med i diverse olika sammanhang. Hade ingen aning om att hon skulle hit. Tänkte det att det måste väll vara någon som man känner trots att det är en storstad jag bor i. Dietist, sköterska och läkare pratade och berättade om de olika alternativen och om konsekvenser av gbp operationenen så man blev riktigt uppskrämd. Kordinatorn hade bra koll på saker och ting och kunde svara sakligt på frågor som vi ställde.
De som ville fick gå upp och väga sig med syster och det gjorde jag.
Jaha som hon du uppfyller inte kraven har "bara" 36.7 i BMI så det kan jag se mig i stjärnorna om. På torsdag har de konferens och efter det så får man säkert veta om man blir godkänd.
Det hjälps inte att jag har ont i ryggen eller hälarna. Har du sömnapne frågade sjuksyster? det vet jag inte sa jag men det kan de kolla sa hon. Jag gick med tunga steg kan jag väll säga när jag tog spårvagnen mot stan. Suckade djupt och tänkter att jag är tillbaka på ruta ett. Tröstlöst!. Skulle bara vilja ställa mig och skrika som ett ilsket barn kan göra när de inte får som dem vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0