Inget är som väntans tider

Det nyra året 2014 har börjat och det är spännande att se vad det
har att erbjuda, Ett träningstillfälle på det nya året har har jag hunnit
med och hade med min son som jag "handledde" med lite övningar
på maskinerna. En kul stund på gymmet med äldsta sonen, det ger
energi. Förra året avslutades med ett bra, bland annat så har alla
papper kommit in till obesitas så nu väntar jag på en kallelse till
infomöte och till läkare. Jag håller tummar och tår och hoppas,
hoppas, hoppas att jag får en gbp operation.
Jag är en stor tvivlare till detta eftersom jag ligger på gränsen
till bmi 35 och uppfyller inte deras krav på diabetes mm.
MEN jag hoppas att mina andra fysiska besvär kan
vägas in i beslutet om en operation.
 
I går pratade jag med en ryggläkare och jag uppfyller inte
kraven till en steloperation av ryggen. Min förträngning
i ryggen är inte stor nog. Tack för den! Lite bittert att det inte
finns något att göra för min rygg mer än det jag gör själv
med träning på gymmet. En omskolning står schemat av
nytt yrke? Återigen mitt ansvar? Nej, nu tar jag ett varv till
med snabeldraken och hoppas på underverk!

Kommentarer
Postat av: Mulligamulle

Hihi, snabeldraken? :-D

Svar: Vi har en extra långs nabeldrake.....eftersom den sitter fast i väggen.I dag dammsög jag upp ett halsband och det fastnade inte i "väggen" utan åkte hela vägen ut till tunnan där allt damm samlas. Maken skrattade gått så det blir han som får plocka upp det.
MinMulligaSida

2014-01-05 @ 16:52:10
URL: http://mulligamulle.blogg.se
Postat av: Mulligamulle

Jaha nu fatta jag ;-)

2014-01-05 @ 19:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0