Kallelse till informationsträff kom i dag

I dag är en bra dag:-) Det kom en kallelse till Informationsträff till Obesitas
på Sahlgrenska måndag den 20 januari kl 15.00. Jätte härligt att det är så
kort dit, bara 11 dagar. Det längtar jag verkligen till. Det har jag väll
gemensamt med alla andra som är kallade dit.
Undrar om man känner igen någon som är där? Visst Göteborg är
stort men jag har ju bott och arbetat här i hela mitt liv och gåttt
på utbildning här  osv.
Nu har jag tid på mig och samla på mig frågor. Jag gillar att sitta långt
fram eftersom jag behöver se ordentligt. inte fär att jag är direkt halv
blind men jag vill kunna se dem som talar.
Nästa möte för min del kommer att bli en läkartid eftersom jag har
tagit blodprov på vårdcentralen och så innan.
Jag säger bara Tjohoo!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0