Besök hos sköterskan

På onsdag är det dags för första besöket hos sköterskan.
Det har känts väldigt långt borta detta besöket och jag
har lyckats fylla tiden rätt bra fram till dess.
 Jag har sytt lite kläder till mig och organisert bland mina
tyger och band osv och jag är inte färdigt ännu.
Planerar olika syprojekt och funderra kring detta och
drömmer mig bort i spets och tyll:-)
Inte det sistnämnda precis men bomullsbroderier
gillar jag. Väntar på en broderimaskin som jag beställt
men som är sen i leveransen.
 
Nu hoppas jag att jag får en läkartid snart så jag kan
gå vidare med vad det nu blir för åtgärder.
Ja, ja vad skall jag säga. Hälarna har fått
en sista behandling med sprutor och nu är det bara vänta
 och se om de läker vilket jag tvivar på. Så det kan
bli en operation i slutändan då man skrapar bort
ärbildning på hälarna.
Arbetsveckan börjar med ett "ryggskott"
Inget jag ser framemot precis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0