Det är ju inte klokt

Det är ju inte klokt och inte så konstigt att jag tänker och fungerar långsamt
när man har en kropp som värker på hur många ställen som helst.
Är det konstigt att man inte kan hålla fokus på diet när en kroppsdel
bestämmer sig för att göra Aj på den mest olämpliga tidpunkt på dygnet.
 
Gissa varför jag hellre stopparn handen i chipspåsen än att tar ett glas vatten
och väntar en halvtimme på att det snart är dax att ta middagspåsen?
 
Jag fick en "sur" kommentar här för några år sedan att det var synd och skam
att jag gcik upp i vikt när jag hade fått en gratis bukplastik av landstinget och så
missbrukade jag det genom att gå upp i vikt.
Jag blev så ledsen och förbannad coh rädd att jag slutade blogga här.
Det var väll precis så jag egentligen själv tänkte när jag inte kunkde behålla min låga vikt.
Förminskande tankar om mig själv. Men kunde jag hjälpa det då? Nej för jag
reagerade så, att överäta och gå upp i vikt, Utbränd? Ja. MEN jag har kunnat fungera
ändå till viss del.  Vad har min utbrändhet berott på? Det berättar jag en annan dag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0